Шановний гість, ласкаво просимо на мій блог!

Мене звуть Камишова Олена Василівна. Я працюю вчителем географії у Харківському ліцеї № 141, місто Харків, Україна. Рада, що Ви відвідали мій блог, і буду щаслива, якщо Вам вдасться почерпнути тут щось корисне для себе.

Розміщена на блозі інформація призначена для вчителів географії, учнів і всіх, хто любить географію та мандри. За допомогою блогу я б хотів: поділитися досвідом роботи з колегами та знайти однодумців, зробити процес вивчення географії творчим і захоплюючим.

Сподіваюся, інформація, яку Ви тут для себе знайдете, буде для Вас корисною і цікавою.

вівторок, 20 березня 2018 р.

В цей день

19 березня 1813 року — народився Девід Лівінгстон, шотландський місіонер і дослідник Африки.
21 березня - День рівнодення
 
22 березня 1675 року — король Англії Карл II засновує Королівську обсерваторію у передмісті Лондона Грінвічі. Меридіан, що проходить через обсерваторію, був прийнятий за точку відліку довготи.

Немає коментарів:

Дописати коментар